Test: Skilsø 39 Flybridge

SOLSENGEN akter på flybridgen er omgitt av en solid rekke. Her kan to personer ligge.
SOSIAL: Den nye flybridgen har fått en meget sosial U-sofa og førerposisjonen er flyttet til styrbord side.
TODELT: Båten har separate dusj- og toalettrom. Begge meget komfortable.
MEGET BRA: Både de tekniske installasjonene og adkomsten i motorrommet holder meget høy standard.
MEGET BRA: Både de tekniske installasjonene og adkomsten i motorrommet holder meget høy standard.

Imponerende

Med ny flybdridge og kraftig utvidet akterdekk og badeplattform, er Skilsø 39 Flybridge blitt et imponerende norsk alternativ til en rekke utenlandske konkurrenter. Vi er begeistret, fra motorrom til lanternemast.

Publisert Sist oppdatert

Etter at Viknes overtok tradisjonsrike Skilsø i Arendal, har de lagt ned store ressurser i å utvikle flaggskipet Skilsø 36 som nå har gjennomgått en kraftig oppgradering og har fått betegnelsen Skilsø 39 Flybridge. Båten er opprinnelig designet av Espen Thorup, men er senere redesignet slik at akterdekket er betydelig større og badeplattformen integrert i skroget. Viknes har dessuten finslipt båten ytterligere frem mot årets sesong gjennom å lage en helt ny og betydelig forbedret flybridge. Resultatet er en meget romslig, teknisk overbevisende og tiltalende langturbåt.

Sjøegenskaper

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

Digitalt månedsabonnement

79,-

pr. måned

BESTILL HER

Digitalt
årsabonnement

699,-

pr. år

BESTILL HER

Gullabonnement
Blad og digital

949,-

pr. år – 10 utgaver + Norske Gjestehavner

BESTILL HER