Førsteinntrykk: Hydrolift X-22

VALGFRITT: Som kunde kan man velge mellom fem ulike stylingpakker som inkluderer farger og sidedekor.
KOMPLETT: Førermiljøet er ergonomisk, og konsollen har alle komfortdetaljer på plass.
L-SOFA: Aktersofaen er ikke klassens mest komfortable, men den har til gjengjeld rikelig med stuveplass i benkene.
KUN 150: Nye Hydrolift X-22 leveres kun med 150 hk Mercury på hekken. Den gir en toppfart på drøye 40 knop.

Frir til et bredere publikum

Med X-22 sikter Hydrolift seg inn mot en større målgruppe, nemlig landstedeiere og dagsturfolk. Den folkelige versjonen av Hydrolift er en rendyrket skjærgårdsjeep med mange gode tanker pakket inn i produsentens særegne designprofil.

Publisert Sist oppdatert

Hydrolift-navnet forbindes gjerne med ekstremt sportslige og kostbare båter. Med sin nye X-serie søker den Fredrikstad-baserte produsenten bredere, og i tillegg til den nye 22-foteren inngår det flere modeller fra 20 til 30 fot i det nye X-programmet til Bård Eker. Vi har prøvekjørt den nye skjærgårdsjeepen X-22 og konstaterer at Hydrolift-genene også lever i den mest moderate Hydroliften vi har kjørt.

Essensen er design

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

Digitalt månedsabonnement

79,-

pr. måned

BESTILL HER

Digitalt
årsabonnement

699,-

pr. år

BESTILL HER

Gullabonnement
Blad og digital

949,-

pr. år – 10 utgaver + Norske Gjestehavner

BESTILL HER