Test: Aquador 35 C med Volvo Penta D6-400 Perfekt pakke

Aquador 35 C
KJEMPELUGAR: Stikklugaren har en gigantisk dobbeltkøye, som kan konverteres til to enkle. Sittebenken mot skroget fungerer som en sofa.
RIKTIG VELGJORT: Byssa er førsteklasses, med en mengde skap og skuffer, god avsettingsplass, avtrekksvifte og søppeldunk.
RENT OG RYDDIG motorrom, men motoren er montert lavt og adkomsten på sidene er ikke den beste. Batteriene er også vanskelig tilgjengelig.
SEPARAT DUSJ med sittebenk og servenat.
ROMSLIG toalettrom, også det med dusjmulighet.
PASSASJERSETET i salongen kan vendes slik at en person sitter komfortabelt i fartsretningen vis á vis føreren.
Stuverom i hovedlugaren

Perfekt pakke

Det nye flaggskipet til finske Aquador er skreddersydd for Volvo Pentas kraftplugg D6-400. Båten har høy bokomfort og gode sjøegenskaper – motoren byr på en kombinasjon av sportslighet og bra drivstofføkonomi.

Publisert Sist oppdatert

Det finske Bella-konsernet har etablert seg med sterke merkevarer som Bella, Flipper og Aquador i hele Norden. Aquador er premium-merket, og produsentens hittil største modell, Aquador 35 C ble nylig sjøsatt. Båten er nyutviklet og er som skreddersydd for Volvo Pentas nye D6-400 motor. Dermed får den også høyst tilforlatelig drivstofforbruk. Interiørlayouten byr på meget god bokomfort for en familie eller to par på langtur, med to doble og romslige lugarer, god utnyttelse av stuveplassen og separat toalettrom og dusjrom. I forhold til norske bakveggbåter har imidlertid Aquador 35 C et vesentlig mindre akterdekk, men til gjengjeld en stor skyvetakluke over salong og styrhus.

Sjøegenskaper

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

Digitalt månedsabonnement

79,-

pr. måned

BESTILL HER

Digitalt
årsabonnement

699,-

pr. år

BESTILL HER

Gullabonnement
Blad og digital

949,-

pr. år – 10 utgaver + Norske Gjestehavner

BESTILL HER