TG Alfa

Moro med 225 hester: Men det koster å være kar. 150 hester er nok et mer fornuftig valg.
Førerplass: TG Alfas bilinspirerte styreposisjon er noe helt for seg seg.
Komfort: Det er ingen U-salong i TG Alfa, her er høy komfort prioritert på bekostning av antall sitteplasser. Foto: Finnboat

Finsk kompromissløshet

I stedet for å klemme inn alle mulige tur- og overnattingsfunksjoner i sin nye walkaroundmodell, har TG Boats rendyrket flaggskipet som en rask skyssbåt for tøffe forhold.

Publisert Sist oppdatert

Les hele testen mellom TG Alfa og SeaStar 720 her

Ulike «styrehusbåter» har vært en blå-hvit spesialitet i flere tiår, likevel klarer produsentene stadig vekk å finne nye, interessante variasjoner over temaet.

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

Digitalt månedsabonnement

79,-

pr. måned

BESTILL HER

Digitalt
årsabonnement

699,-

pr. år

BESTILL HER

Gullabonnement
Blad og digital

949,-

pr. år – 10 utgaver + Norske Gjestehavner

BESTILL HER