SEL-IMITASJONER: Tor Eckhoff har sine varemerker i filmene sine, og i tillegg til vodkaog motorsag er sel-imitasjonene en gjenganger.
STUPER I DET: Fire ganger hoppet Tor Eckhoff i vannet før han fikk filmen han ønsket, som igjen skulle bli en hit på Youtube.
UNDERHOLDER EN HEL VERDEN: Så mange som 1,3 millioner har sett Tor Eckhoffs isbaderfilm på Youtube.
PÅ UTRYGG IS: Med lang erfaring og ispigger lett tilgjengelig føler Tor Eckhoff seg trygg, også på tynn is.
KAKKER HULL OG DYKKER: Sekvensen som får 1,3 millioner til å grøsse er når Eckhoff kakker hull i isen, dykker, for så å komme opp igjen i issørpa ved iskanten.
KAKKER HULL OG DYKKER: Sekvensen som får 1,3 millioner til å grøsse er når Eckhoff kakker hull i isen, dykker, for så å komme opp igjen i issørpa ved iskanten.

Norges galeste båt-kjendis

1,3 millioner har sett den sel-imiterende isbaderen Tor Eckhoff i badebukse og med hockeyskøyter.

Publisert Sist oppdatert

Stuntet har vakt så stor oppsikt at til og med CBS News har hatt et nyhetsinnslag om sandefjordingen. 

Kommentarene hagler på Youtube, og det er kanskje ikke så rart, når så mange som 1,3 millioner har vært innom og sett badestuntet til Tor Eckhoff, alias Apetor. Til sammenligning ble sesongåpningen avParadise Hotel sett av 250 000 seere. Altså, fem ganger flere har sett Apetor åle seg i badebukse på isen. Til og med på Youtube blir det stort. Da filmen var mest populær, var den også mer populær enn USAs president Barak Obamas og Christina Agurieras feilsynging av den amerikanske nasjonalsangen.

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

Digitalt månedsabonnement

79,-

pr. måned

BESTILL HER

Digitalt
årsabonnement

699,-

pr. år

BESTILL HER

Gullabonnement
Blad og digital

949,-

pr. år – 10 utgaver + Norske Gjestehavner

BESTILL HER