DEBATT: Fra venstre Lise Tangen Hansen, CXO Papirfly, Helge Duus, Ibiza, Karl Marius Norschau, Creative Director Mayer Norschau Design, Thomas Holmen, Skipperi og Mats Hjørnevik, Frydenbø.
DEBATT: Fra venstre Lise Tangen Hansen, CXO Papirfly, Helge Duus, Ibiza, Karl Marius Norschau, Creative Director Mayer Norschau Design, Thomas Holmen, Skipperi og Mats Hjørnevik, Frydenbø.

Hva er det viktigste grepet båtbransjen bør gjøre nå?

Her får du svarene fra noen av de klokeste hodene i båtbransjen som nå er samlet under årets bransjetreff Marena i Oslo i regi av Norboat.

Publisert Sist oppdatert

Utfordringen kom fra programleder Thomas Nicolai Bjønnes i Norboat i paneldebatten under årets bransjetreff Marena som nå pågår i Oslo. Her er hva bransjen svarte:

- Lage mer digitalt innhold og mer video. 

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

Digitalt månedsabonnement

79,-

pr. måned

BESTILL HER

Digitalt
årsabonnement

699,-

pr. år

BESTILL HER

Gullabonnement
Blad og digital

949,-

pr. år – 10 utgaver + Norske Gjestehavner

BESTILL HER