Herlig med hybrid
Vi hadde det aldeles ålreit på grønn linje 33. Den smått aristokratiske sloveneren gikk like godt på strøm som på diesel. Faktisk bedre, men det handlet om en liten luftboble i dieseltilførselen.
Vi hadde det aldeles ålreit på grønn linje 33. Den smått aristokratiske sloveneren gikk like godt på strøm som på diesel. Faktisk bedre, men det handlet om en liten luftboble i dieseltilførselen.