Buster Magnum E

LITT FOR MYE: Båten er godkjent for 225 hestekrefter. Vi prøvekjørte med 250 hestekrefter.
FØRERPLASS: Stolen ble stående litt ettersom vi manglet umbrakonøkkel, men den gir likevel et godt inntrykk.
TIL LAND: Man kommer lett til fra baugen.
MYE DIGITALT: De mer tradisjolle instrumentene har alle fått digitalt display.
SMART LØSNING: Med et håndgrep åpnes døra til vindskjermen.
AKTERBENK: Fin plass for to, eventuelt tre.
KOMFORTABELT: Gode stoler bidrar til en komfortabel tur.

Udramatisk og leken

Buster har tatt skrittet fra ungkarslivet med M5 og entrer det noe mer trygge familielivet med Magnum E.

Publisert Sist oppdatert

Buster er en utfordring for båtjournalister og andre som ønsker å holde seg oppdatert om hva som er båtnyheter. Man skal følge ekstra godt med for å vite hva som egentlig er nytt. Her flyttes det gjerne litt på noe av interiøret, og det sendes ut pressemeldinger fra produsenten som om det er en ny båt. Du har kanskje også sett Buster linet opp med mange nyhets-klistremerker på båtmesser. Men denne gang er det faktisk en nyhet som ligger fortøyd foran oss, på båtmessen Båter i sjøen på Aker brygge. Det er en septembermorgen og nesten vindstille. Vi snakker her om Buster Magnum E, en aluminiumsbåt (selvfølgelig) med glassfiberdekk. Båten tilbys med motoralternativer fra 150 til 225 hestekrefter, og dette skal være en mer familieorientert båt enn Buster Magnum M5, som er en av de nyeste skuddene på stammen. M5 har i motsetning til E-serien aluminiumsdørk. Testen av Buster Magnum M5 kan leses i Båtliv 2 2015.

Godt innarbeidet

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

Digitalt månedsabonnement

79,-

pr. måned

BESTILL HER

Digitalt
årsabonnement

699,-

pr. år

BESTILL HER

Gullabonnement
Blad og digital

949,-

pr. år – 10 utgaver + Norske Gjestehavner

BESTILL HER