Jeg er abonnent, men får ikke logget meg inn i appen
Om din epostadresse ikke gjenkjennes i appen, har vi enten ikke adressen din registrert eller du forsøker å bruke en annen epostadresse enn den vi har registrert på deg. Mange epostadresser kan ha flere varianter, f.eks. kan du motta epost på både kortnavn@firma.no og langt.navn@firma.no, men for at appen skal gjenkjenne deg må den du logger inn med stemme helt overens med den vi har registrert. Kontroller at du har skrevet adressen riktig og ta kontakt med kundeservice@batliv.no dersom problemet vedvarer.
Om du akkurat har tegnet abonnement og fått dine opplysninger registrert hos oss kan det ta noen timer før systemene har synkronisert seg og du får logget inn i appen. Dersom du ikke får logget inn i løpet av et døgn, ta kontakt med kundeservice@batliv.no for å kontrollere abonnementsopplysningene.
Dersom du bruker et engelskspråklig operativsystem på din telefon/nettbrett er det valget "unlock code" som skal brukes for login.