Infinity 24

INFINITY 24
DOBBELTSPAK: Vi liker de todelte spakene mye bedre enn de som har gass og gir på én spak. Det gir mindre rykkete kjøring, og spesielt viktig er det når du kommer til brygga og kun ønsker å la båten gå på tomgang.
LAAAANG: Infinity har et langt fordekk, og det skal ikke store bevegelsen til før du mister balansen.
SITTEPUTE: Bak stolene er det montert nedfellbare sitteputer for ekstra mannskap.
KOMFORTABEL UTSIKT: Du kan enten velge å sitte eller stå i de egenproduserte stolene. God sidestøtte gjør reisen tryggere.
PENE DETALJER: Stolene har Romberg tegnet selv. Stilig, men vi skjønte ikke helt funksjonen til benstøttene, som var gjemt i bakkant av stolene.

Infinity 24: Konservativ kjøremaskin

Er det plass til flere sportsbåter i markedet nå? Dette er spørsmålet som kverner rundt i hodet når vi setter oss i bilen og kjører til Fredrikstad for å prøvekjøre prototypen av den resirkulerte Infinity 24.

Publisert Sist oppdatert

Det er klart, så lenge du leverer varene, og til en pris publikum er villig til å betale, så finnes det alltid et marked, mener nå vi.

Infinity 24 ble premierevist på utstillingen Båter i Sjøen, da manglet det noen skruer hist og her og et panel og noen puter der. Nå var den klar til å bli satt på prøve i noen av de tøffeste bølgene Ytre Olsofjord kan by på. Området fra Strømtangen og ned mot Kirkøy, med vind og gammel sjø som kommer rett sørvest. Her var det bare å spenne seg fast, for i dag skulle det flys. Men setebeltene manglet, så vi fikk stole på de dype og stødige bøttestolene i stedet.

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

Digitalt månedsabonnement

79,-

pr. måned

BESTILL HER

Digitalt
årsabonnement

699,-

pr. år

BESTILL HER

Gullabonnement
Blad og digital

949,-

pr. år – 10 utgaver + Norske Gjestehavner

BESTILL HER