Sjømannskap

PROSJEKT: Olav Pekeberg bruker mye tid i båt, og ligger helst i naturhavn. Han savnet en god digital havnetjeneste, og utviklet en selv.

Ny havnetjeneste utviklet under seiltur

Olav Pekeberg savnet en god digital havnetjeneste - og gjorde noe med det. Resultatet er Norsk Havneguide.

Publisert

– I over ti år har jeg ventet på en god digital havnetjeneste på nett. For to år siden orket jeg ikke å vente lengre, og utviklet en selv. Det gjorde jeg under en åtte ukers seiltur fra Halden til Brønnøysund i en katamaran, forteller Pekeberg. Vi inviterte gründeren med på en tur på fjorden, og jaggu brukte han ikke tiden til å fylle sin guide med mer innhold fra Askerkysten.

 

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

Digitalt månedsabonnement

79,-

pr. måned

BESTILL HER

Digitalt
årsabonnement

699,-

pr. år

BESTILL HER

Gullabonnement
Blad og digital

949,-

pr. år – 10 utgaver + Norske Gjestehavner

BESTILL HER