Nimbus med døgnåpne telefonlinjer

Svenske Nimbus starter opp en døgnbemannet hjelpetelefon for Nimbus-eiere.

Publisert Sist oppdatert

Av Lars Kristian Larsen

Den nye hjelpelinja får telefonnummer 020-NIMBUS (020 646287) vil i første omgang være en tjeneste for de som kjøper en ny Nimbus i Stockholmsområdet.

-Vi gjør dette som en test det første året, men planen er å utvide tilbudet ytterligere, sier Patrik Mehks i Nimbus til Båtmagasinet.

Den nye tjenesten er et samarbeid mellom Nimbus og svenske Sjöassistans. Sistnevnte utdanner hele personalet for å kunne alt om alle Nimbus-modeller. Som hjelp sitter også Sjöassistans på komplette håndbøker for samtlige Nimbus-modeller.

Om nordmenn ringer, vil de også få hjelp?

- I første omgang gjelder tilbudet for svenske kunder, men om en norsk Nimbus-eier sliter med et teknisk problem, så er det klart vi vil hjelpe til, sier Mehks.


(03.03.2011)